středa 20. dubna 2011

Giveaway for you !

Protože jste skvělí
a já vám děkuju za podporu!
Stačí být mým pravidelným čtenářem-follower a pod příspěvek
napsat komentář-jaké brýle byste chtěli a svůj email.
Vždyt to znáte:D
Hodně štěstí všem !

Because you are great !
And I thank you for you support!
All you have to do is to be my follower
and write down which sunglasses you prefer.
Also you have to write your email.
Well, you know that :D
Good luck !



Giveaway bude ukončena 1. května o půlnoci:)
Výherci budou určeni pomocí random.org
Giveaway will ended on 1st may at midnight.
The winners will choose random.org

97 komentářů:

  1. Nemůžu se nezúčastnit :) A taky se nemůžu rozhodnout, ale asi ty růžový :) Výborný dárky!!

    pupkacek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Aww.. I won't be able to go online the day the contest ends. :( Good luck to everybody nonetheless. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Růůžový :) Jsou super!! Snad budu mít štěstí. ♥ A sleduji Tě už dlouho, máš bezva blogg!!:)

    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ty jsou pěkný!!:) Takže bych si vybrala ty modrý - kdyby náááhodou:-D
    anulka.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych růžovky :)
    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zkusím štěstíčko :) Oboje jsou boží :) Ale asi víc ty modrý :)

    Cherryfroglete@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Rúžový :D
    barborakemenova7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Kdybych náhodou vyhrála, tak je mi úplně jedno jaký. Líbí se mi oboje:)

    kaca.sulc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To je jasný, růžovky:)
    moniiis007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. modré :)
    pavelkova114@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. RŮŽOVÝ!
    karolina.kofferova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ty růžové jsou super!

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. tie zelené či aká je to farba :) morská hh
    FENDIsGirl@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Růžové ♥
    masik.v@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ejha,tie modré by sa mi hodili :)
    ivqua09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Asi.. nevim :D ale spíš ty růžový!
    maky.kan@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Máš skvělej blog :) Ty modrý jsou perfektní :)
    t.dewolfova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. cool (: i prefer blue sunglasses :p

    witch.power@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jee, ty jsou bezvadny, takze jdu rozhodne do toho :-) Ruzovky!
    mora.e.bionda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Jéééé podobné mám, celé zebrované <3 ale stejně, růžovky! ;D

    martinetoquee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. modré!)) vypadají suprově:)
    rachel.mimochodkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Modré bych prosila :D

    vanillia@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. ach, ty jsou úžasné
    kdyby náhodou, tak bych brala ty růžové... nebo modré? :D nevím, radši asi růžový :D

    lucianka.young@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. poprosila by som modré :) prosím, prosím!! aspoň raz nech vyhrám :/

    ev.lokajova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. asi tie ružové :)
    inpeaceugo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. Ty růžové, jsou nádherný oboje :)

    mishulka155@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. . love both but we have to chose so ... the pink one 'cause it brings a touch of glam rock !

    xxx

    OdpovědětVymazat
  29. Ja by som brala asi tie modré keby sa na mňa usmialo štastie :)))

    fashion@paradis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. fashionparadis@gmail.com to čo za blbosť som napisala pred tým :D :D

    OdpovědětVymazat
  31. jsou pekne oboje, ale vzhledem k tomu, ze mam cervene vlasy, se kterymi by se mi ta ruzova asi dost tloukla, tak bych brala ty modre! :)

    jedikats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. originální dáreček :))) ty modré jsou skvele!

    pistulka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. samozrejme,že sa rada zúčastním :))

    modré mám :) takže si prajem ružové! ;-)
    Sima.Berkesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. sú úžasné :-))
    zorike19@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Jsou dokonalý oboje, ale víc by se mi hodily asi ty modrý!;)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Mně se líbí růžové :) A moc ti děkuju za to, že se mohu zúčastnit :* jsi skvělá
    Domca.Lanikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Kdyby mi slušely, tak kterýkoli :D Je mi to uuuplně jedno, protože stejně nevyhraju :D Mail u mě na blogu, kdyby náhodou :)

    OdpovědětVymazat
  38. no nedá mi to taky se musím zapojit :D pro mě modré kdyby náhodou ;) verda.patkova@seznam.cz díky ;)

    OdpovědětVymazat
  39. podobné brýle ted sháním:) a líbili by se mi ty červené. Kdybych vyhrála slibuju že je budu hrdě nosit!:D
    Barbora.skrenkova@seznam.cz
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  40. Modré ;) A máš parádní blog jinak :)

    burtlady@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Pani dekuju za komentar cimz jsem objevila tvuj super blog a ty jsi naprosto krasna a mas styl! :)

    OdpovědětVymazat
  42. Gorgeous shades!!! I love your blog and now following! Thank you so much for visiting my blog and for your lovely words!

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ty růžové prosím. Doufám, že budu mít štěstí :)
    verca.sterbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Toto musím vyhrať! Musíím!!! Prosila by som si tie modré :)

    monikazouharova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Tak mně by se líbily ty růžové brýle :)
    e-mail: Bierova.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Modré,máš skvělý blog.:)
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. modré
    surovych.lucie@seznam.cz
    :-)))

    OdpovědětVymazat
  48. růžové :)

    fashion.a.chocolate@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Pěkný dárečky! Mně se osobně líbí obě barvy, ale asi spíš ta růžovoučká :)

    http://getdressednow.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  50. Jakékoliv,ale spíš růžové:))

    erika.paprika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Uchh, asi ty růžové:)*
    krindy-pindy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahojky.. ráda se stávám tvým followerem, protože se mi fakt líbí tvůj blog.. tedˇ se tam koukám a máš to ut zajímavý.. jsi strašně hezká :) a děkuji, že ses koukla na můj blog :)
    jinak s těma brýlkama.. no jsou krásný oboje.. :D nejdou oboje hned? :D :D asi ne tak nevadí :D :D nevím jak se mám rozhodnout, ale asi ty modrý..
    jojo MODRÁ :)) tak ted budu doufám, že štěstí padne mě :)) ach, jdu se modlit.. :) :D tak se měj krásně.. :) a přidáj víc a víc věcí.. baví mě tvůj blog :))

    OdpovědětVymazat
  53. ou, mám tam spoustu chyb v pom textu :D tak doufám, že mě pochopíš :D

    OdpovědětVymazat
  54. Ružove ako bude toto cele leto :) kik_usq_a@pokec.sk

    OdpovědětVymazat
  55. Mně je jedno jaké :D :)
    barari@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. díky:)určitě zkus:)
    já bych prosila ty modré:)
    Napkin@seznam.cz
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  57. Když já nevim jaký, nemohla by si mi hned teď poslat oboje:D
    Tak ty růžové:)

    OdpovědětVymazat
  58. Boží giveaway! Rozhodně si to nemůžu nechat ujít :-P. Ty brýle jsou prostě úžasný! Brala bych klidně oboje, protože by se mi akorát hodily k mým novým tílkům na léto :D

    OdpovědětVymazat
  59. Zapomněla jsem napsat email, já hlava děravá :D
    JitusBeranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. modréé :) a máš krásný blog :)
    fashionofsofia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. i like the pink ones :)
    darkrose--@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Růžové :))

    mikyy.na@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. díky za pozvání:)když tak asi ty růžové:)
    bararuzickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. no, je těžké se mezi něma rozhodnout, ale asi ty modré :) 2. května mám narozeniny, takže kdyby náhodou, byl by to skvělý dárek :)

    miladah.rse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. No, 100% bych si vybrala modré, jelikož mám šaty stejné barvy a vzoru O:-) :)

    OdpovědětVymazat
  66. stejně nevyhraju, ale kdyžtak modré :D
    barushqa30@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Ty růžové jsou úžasné!
    mylifestyleblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. ty růžovééé :))
    vercatrusinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Modré... mi pôjdu k očiam :D

    cajova@hotmail.sk

    OdpovědětVymazat
  70. Hello! Love your blog! The blue ones, katiesaysrawr@live.co.uk xxxx

    OdpovědětVymazat
  71. I když vim že nejspíš nevyhraju tak to stejnak skusim :D
    Nevim , který jsou hezčííííí ! ) nemůžu se rozhodnout !:D
    Když vyhraju tak mi prostě jedny pošli :D
    annie.cream@seznam.cz
    navštiv můj blog )
    vogueandlifestyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  72. Nádhernýýý :) Hlavně ty růžový jsou luxus :)
    I.Like.Serials@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Beru Růžové !!! Jsou bezva....
    Fashionmania@email.cz

    OdpovědětVymazat
  74. kdyžtak modré, díky moc.
    Pajuš (pajus.qld@gmail.com)
    ...musím se tady ještě pořádně porozhlídnout...zatím jen registruju, že máš krásné nohy, zloune! :P :)

    OdpovědětVymazat
  75. Moc potřebuju ty růžové, ale ani modré by neurazily:-D
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Waaau, tak ty jsou dobreee:-)
    Modreeee:-)
    e-mail: martina.sepka@seznam.cz
    destylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  77. tak to taky zkusím....moc se mi líbí modré....tak snad budu mít štěstí:D
    veronicam15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. děkuji za pozvání na giveaway! já bych určitě uvítala ty modré! růžových věcí mám na svůj vkus dostatek a už dlouho uvažuju o tom, že si pořídím něco modrého, protože ještě nic nemám. a toto by byl skvělý začátek :)

    panke@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Thanks for inviting me! I like the pinkish red ones because you can easily spice up a plain outfit by wearing them since the blue look not as flashy to me :)

    nicole2862@live.com

    http://sumfortis.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  80. kráásne sú oboje,ale mne by sa viac hodili tie rúžové:P;))...
    a sledujem:P

    OdpovědětVymazat
  81. omg love it! klaudia.sroczynska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Brýlky jsou skvělý !!!!
    A chtěla bych růžové :)

    lenulla.cergeova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. No tak ty jsou skvělý! Ani nevim, jaký se mi líbí víc, asi růžový :)

    Meg
    on-a-hunt@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Modrýýýýý:)))))

    Terů
    zirafa.terik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Ty jsou úžasný, ale asi ty růžový :)) jinak super blog a máš úžasný články ;)
    katka.bacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Modrý prosím :D
    zaba.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. jednoznačně modrý juuvaa ty jsou:))
    martyna.svecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. modrééééé
    efka.likarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Díky za možnost ze zúčastnit;o) Ty brejličky sou suprový. A myslim, že ty růžový sou asi favoritky:oD
    aussiggirls@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.