úterý 15. února 2011

Coming home

 Ahoj všichni !
Tak jsem konečně zpátky i se spoustou fotek:)
Doufám,že vás moc nebudu nudit
snažila jsem se vybrat,co mi přišlo zajímavé.
Děkuju za vaše komentáře!
Moc mě to potěšilo a Londýn jsem si vážně užila.
Byla jsem s mými nejlepšíma kamarádkama na 5 dní:)
Ale nyní jsem zpátky a těšte se na nové příspěvky !
Omlouvám se, že na fotkách mám stále to samé,ale letěly jsme
jen s příručním kufrem :D

EN-
Hi everyone !
So I'm back from London also with lot of photos :)
I hope it'll not be so much boring,
I tried to choose only the best ones.
Thanks for your comments !
It made me happy and I really enjoyed London.
I was with my bestfriends for 5 days. :)
So I'm back now
be ready for some new posts !
I'm sorry that I'm wearing the same clothes on all the photos,
but we've take just hand luggage :D

 Takže začneme:)
Tohle bylo naše ubytování.
Byl to velký prostorný byt se dvěma koupelnama
a to nejlepší na něm bylo,že jsme tuhle krásu měly zadarmo!
Moje kamarádka Isi to prostě umí zařídit :D

EN-So lets's start!
That was our hotel :D
It was a great flat with two bathrooms:)
The best was,that we had it for free !
My friend is just great :D
 První den jsme vstaly docela brzo a v 11:15 jsme stihly
střídání stráží u Buckinghamského paláce!
Bylo tam hrozně lidí,ale stálo to zato.
Pořád jsem fotila koně mám jich v compu asi 200 :D

EN- First day we woke up quite early and we went to see
Buckingham palace.
We saw changing of the guards.
There were lot of people but it was great!
I 've made a lot of pics of horses like 200 :D

I'm wearing my favourite coat from H&M
and big black bag which is great for travelling also from H&M
Sunglasses are from Promod
 Mám 4 nejlepší kamarádky <3
a tohle jsou 2 z nich:)
My best friends <3
 
 Co bysme neudělaly kvůli fotce žejo ?
 Trafalgar Square


 S místním strážníkem.
Vedle byl nápis: Koně mohou kousat a kopat !
Beware: Horses may kick or bite!
Quite funny :D
 London Eye
 Výloha mého oblíbeného obchodu !
Je na Picadilly Circus a jmenuje se
Fortnum & Mason.
Mají zde dokonalé čaje to mi věřte :)
EN
My favourite shop!
On Picadilly Circus
 Fortnum & Mason
and they have just amazing teas :)


 Starbucks !
Měli tam výborný salát s těstovinami,
ale šlehačku máme lepší teda :D
Great salad but we have better cream on the top :D


 Tohle auto chci !
I want this car so much !

 Tate Gallery





ZARA
 Omlouvám se za kvalitu fotek,ale chtěla jsem vám ukázat
nějaké mé nové věci :)
Moje kreditka je mírně zruinovaná,ale nešlo prostě odolat :D
Navíc tam mají jiné obchody,což je skvělé :)
EN-
I'm sorry for the bad quality bud I wanted to show you
some of my new things !
I have no money after London but in London,
there're great shops so I couldn't leave all these clothes there :D
PRIMARK
TOPSHOP dress and bag from Primark
Everything from Primark and really cheap :D
Topshop

New Look/Primark
I can't wait to wear them !
 No není to sladký ? :D
Můj nový diář a pokladnička z Topshopu :)
EN-My new diary and moneybox from Topshop:)

Tohle jsou růže,které jsem včera dostala:)
Roses from my boyfriend :)
Have a great day you all!
Mějte se krásně !

28 komentářů:

  1. krásne!...najviac sa mi páči tá telefónna búdka :D ale celá tá atmosféra ma veľmi inšpiruje...
    http://hardrockrepublica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. S příručním zavazadlem tam, s obřím kufrem zpátky :-) Hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. přesně ty boty na podpatku jsem si dnes chtěla koupit - jej, krásně vypadají:) taky bych brala výlet s kámoškama do Londýna:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :)
    Londýn miluju!!

    OdpovědětVymazat
  5. Wohoo, tak tomu rikam shopping :-) Ale byt v Londyne a neshopovat nelze!

    OdpovědětVymazat
  6. ten kabát je moc pěknej...taky bych si nechala líbit takový nákupy:)

    OdpovědětVymazat
  7. You're so lucky you got to go there! It looks like a great place to be at! :)

    OdpovědětVymazat
  8. oooooooo londyn je na nakupy megaaa

    OdpovědětVymazat
  9. krasny ty fotky. a mam stejnej ten kabat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Thnxxx! love your blog 2
    you follow mine, i follow you <3

    OdpovědětVymazat
  11. you are soooooooooooo lucky! I was in london last june. and I want to go backxd

    OdpovědětVymazat
  12. aww pretty roses. you're so lucky :)

    http://opinionslave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. krásný fotky..hrozně moc bych chtěla zase do Londýna:))

    OdpovědětVymazat
  14. That looks like it was so much fun! And the clothes are soo cute! Love your blog! :)

    OdpovědětVymazat
  15. anglie je celá naprosto úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  16. co dodat, krasne fotky, tiez som sa fotila s levom len kamoska dala na objektiv prst takze fotka nevysla

    OdpovědětVymazat
  17. děkuji :)
    úžasný článek, úžasné oblečení, úžasné fotky! a anglie je taky celá úžasná.
    vlastně celý tvůj blog je úžasný :)

    http://pieces0flife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Love what you got!
    -tori
    fashiontrendsmore.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. No krásnééé fotky! :)
    Je vidět, že jste si to tam mooc užily a to je správné :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja som tam bola minuly weekend a bolo vynikajuco ! :)))))

    vidim, ze si si to uzila rovnako ako ja so sestrami! vratane nakupov ! :)))

    OdpovědětVymazat
  21. Oh! Ty veci Opia a ty boty a ten diar :) ach,chci vsetko :D

    OdpovědětVymazat
  22. love it :)

    I'll follow your blog!
    if you like to follow mine:

    http://withoutxanyxwords.blogspot.com

    really nice xxx

    OdpovědětVymazat
  23. krásné fotky i úlovky a to růžové auto<!:D

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.