úterý 25. října 2011

Lindex outfit


Tohle byl můj outfit,
který jsem vytvořila na Lindex party:)
Naprosto jsem si zamilovala tuhle šálu,
ale to už jsem zminovala :D
Pokud se vám líbí,
budu moc ráda když mě podpoříte a
dáte mi LIKE na fb stránce.
Mějte se krásně!



EN
This was my outfit 
which I created on Lindex party:)
If you like my look
I would be really happy if you
support me and give me LIKE
on fb page Modni unie.
Have a nice evening !
Modní unie.


7 komentářů:

  1. ten outfit je krásný! :) moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tvůj outfit je nejkrásnější! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím,
    předem musím napsat, že tvůj blog miluju, jsi nádherná holka a máš skvělý vkus. Bohužel už ne tak dobrý pro tvorbu designu tvých stránek. Samozřejmě na tvé stránky nehodlám přestat chodit, jen bych ti poradila, aby jsi se se svým blogem trochu pohrála. Určitě tě napadne něc originálního. Přeji hodně skvělých nápadů. G.

    OdpovědětVymazat
  4. mooc hezké!:)

    Na mém blogu probíhá GIVEAWAY
    Zúčastni se:)
    http://thetasteofmyfashion.blogspot.com/2011/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný! Už jsem na to koukala i na fb..:) Fakt se ti to moc povedlo. Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  6. ten vážně skvělý do showroomu :) strašně ti padne ))

    OdpovědětVymazat
  7. jj, ten tvůj je jeden z nejhezčích :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.