sobota 22. října 2011

lindex.com


Ve čtvrtek jsem díky Lindexu
mohla strávit skvělé odpoledne v jejich showroomu.
Musím říct, že jejich kolekce je skvělá a moc se mi líbí,
hlavně všechny svetry, šály a doplnky:)
Už mám vybraných pár kousků,
které si letos určitě pořídím.
Červenou kruhovou šálu musím mít !
Pokud máte rádi Lindex
určitě se připojte k jejich stánce na FB,
najdete zde mnoho užitečných věcí:)






Mé nejoblíbenější kousky z Lindexu:)
Myslím, že budu potřebovat všechno :D

lindex.com



9 komentářů:

  1. ten zimný sveter s vločkou sa mi páči. Presne také hrubé svetre potrebujem na zimu pod kabát, nech nezamrznem.

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto perfektní věci! miluju Lindex :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ó áno ten kruhový šál sa mi veľmi páči : )

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat, jak jsi dostala tuto příležitost: oslovil tě někdo?:)

    Na mém blogu probíhá GIVEAWAY!
    Zúčastni se.)
    http://thetasteofmyfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Lindex milujem a tak tak rada by som sa zúčastnila showroomu aj ja!!:Psakra!!

    OdpovědětVymazat
  6. já mám lindex moc ráda, maj tam krásný kousky:))

    OdpovědětVymazat
  7. Ann- Dostala jsem se k tomu díky Modni Unii:)

    OdpovědětVymazat
  8. tahle jejich podzimní kolekce se mi začíná zamlouvat čím dál tím víc :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.