neděle 3. června 2012

Kiss my lips

Co se týče kosmetiky, vystačím si s make-upem, pudrem a řasenkou.
Nejsem tedy nějaký odborník, 
ale miluji všechny možné lesky a barevné rtěnky.
Proto vám chci ukázat, mé oblíbence za poslední dobu.
Co nejradši používáte na rty vy ?
Stačí vám lesk či balzám nebo bez rtěnky nevycházíte?


Jednoznačně u mě vede tato "fixa" na rty od NYC.
Viděla jsem takovou i od Rimmel, ale u NYC
se mi víc líbily barvy.
Je to něco mezi leskem a rtěnkou, prostě skvělá věc.
Barva mi na rtech vydržela opravdu dlouho a lehce se nanáší.
Jediné mínus je, že trochu vysušuje rty a tak je potřeba použít bezbarvý balzám.

Balzámů není nikdy dost a tyto voňavé od Essence 
jsou neodolatelné. Krásně voní a lehounce barví.

Dlouho jsem hledala nějakou nude rtěnku a tato od Rimmel London
je má vysněná. Téměř nevysušuje rty a má nádhernou barvu.
Je z kolekce od Kate Moss a mají mnoho dalších odstínů.

Posledním oblíbencem je rtěnka od značky Kiko.
U nás ji bohužel neseženete, já si ji dovezle z Itálie.
Chtěla jsem něco od této značky vyzkoušet a tak jsem sáhla po nejlevnější
rtěnce za necelé tři eura.
Za tu cenu se tedy rozhodně vyplatila ! 
Celkově obchod nebyl příliš drahý, ale přesto vypadal docela luxusně.
Připomínal mi Sephoru, všude plno milých prodavaček:)
Je škoda, že u nás kosmetiku neprodávájí, protože ráda bych vyzkoušela 
něco dalšího. Až pojedete do Itálie ( nebo i jinam viz. web)
určitě doporučuji něco vyzkoušet!

7 komentářů:

  1. tie od essence ma zaujali,vyzerajú úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. mám stejný odstín fixu i rtěnky od Kate :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám jak fixu od NYC tak rtěnku od Rimmel. Oboje js super! Jinak na značku
    kiko jsem narazila také v Itálii, ale rtěnka, kterou jsem si vybrala stála 7 eur, tak jsem se na to vykašlala....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak koukam, ze fixa i rtenka jsou dost popularni ':D já si právě vybrala tu nejlevnější, také jsem za zkoušku nechtěla dávat více:)

      Vymazat
  4. v poslední době jsem se naučila kromě balzámů a lesků používat i rtěnky, je to skvělá změna a ty od Kate Moss pro Rimmel jsou vážně skvělé!!! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. rtěnky moc nepoužívám, ale ty lesky na rty vypadají vážně úžasně:)! i ty balzámy nejsou špatné:)

    OdpovědětVymazat
  6. mám ten fix...i ten od rimmelu...a nevím proč je mám,přijdou mi na nic úplně..nevydrží..:D
    rtěnky jsou prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.