pátek 29. března 2013

Killer heels



Tyto zabijácké, ale nádherné botky jsou mým nejnovějším
 přírůstkem do botníku.
 A vy budete mít možnost již o víkendu vyhrát ty stejné !
Díky zootu dvě mé čtenářky získají tyto botky ve své velikosti.
Mezitím přináším malou inspiraci toho, jak plánuju botky nosit já. 
Co se vám líbí nejvíc ? K čemu byste se je vzaly vy ?








1
dress H&M 





2
dress Rare London






3
top F&F 
skirt from acupofystyle
Zara headband




4
Lindex jumper
H&M kids skirt




5
Pull&Bear top
oasap.com skirt




6
Mango jeans
Mango t-shirt

heels LYDC Zoot.cz

34 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí s těmi černými šaty :))

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíc se mi líbí asi ta druhá kombinace:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie čierne šaty sú božské <3

    OdpovědětVymazat
  4. Sú nádherné a najviac s ami páčia z čiernymi šatami, ale aj k rifliam, len iné tričko by som zvolila, nejakú blúzku abo niečo :) Inak pristanu ti velmi :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju!:) mne se urcite vic libi k satum a suknim, ale i k dzinum je samozrejme plno dobrych kombinaci, bluzka by byla urcite super:)

      Vymazat
  5. no já ti nevím jako terno to není :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozrejme je to jen tak pro ukazku, nepouzila jsem doplnky ani kabelku ani vyrazne liceni:) ale jednou z podminek giveaway bude ukazat, co by sis k nim vzala ty, takze pokud mas lepsi napad, tak to je jenom dobre a muzes se zucastnit a ukazat lepsi outfit!:)

      Vymazat
  6. nádherné sú,najviac sa mi páčia v poslednom outfite :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty jsou! a navíc fialové, wow :-)
    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. krásne sú tie botičky, mne by sa páčili k nejakým potrhaným rifliam a čiernej košielke, také niečo drsnejšie:))
    u teba sa mi najviac páčia v druhom outfite :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se právě snažila mít oufity spíš jemnější, protože ty boty jsou samy o sobě dost " drsné " na mě :D děkuju ! :)

      Vymazat
  9. mne neprijdou teda kdovijak krasny.) spis mi prijde, ze vetsinu outfitu akorat tak zkazi.. Ale tobe to na fotkach slusi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, ale zrovna tady moc dobře nevypadám mi přijde :D Tak jsou samozřejmě tak výrazné, že někomu přijdou super a někomu hrozné :)

      Vymazat
  10. ha ha vážně killer :D jsou ale super!!

    OdpovědětVymazat
  11. To druhé a poslední jsou nejlepší kombinace. A fakt zabijácké :D

    OdpovědětVymazat
  12. Samotné sa mi tie topánky páčia, v tvojich outfitoch vôbec, maximálne tak možno v tom poslednom... ale nohy ti robia úúúúúúžasné :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tyhle nemají chybu jsou luxusní! :) Mě se líbí všechno oblečení s těmi botama :)

    OdpovědětVymazat
  14. sú prekársne už sa teda teším na giveaway :)) a mne sa najviac páčia s tými čiernymi šatami :)

    OdpovědětVymazat
  15. achjo, proč máš tak hezký nohy?! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Teda ty jsou! :))


    http://kitty-gone-wild.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou fakt ÚŽASNÝ! Ale kdyby měli třeba špičku černou nebo fialovou, myslím že by se kombinovaly líp :D

    OdpovědětVymazat
  18. jsou úžasný, originální a ještě k tomu se všemi outfity jdou! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou moc krásné,trošku mě tam irituje ta červená špička, ale u takových bot je to už jen věc vkusu :) Moc se mi líbí s černými šaty :)

    OdpovědětVymazat
  20. s ciernymi satami vyzeraju super!

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. s černýma šatičkama jsou nejlepší!:)

    OdpovědětVymazat
  22. Páni! ty jsou naprosto dokonalé! :) Líbí se mi jak jsou i červené. .) Nejvíc se mi líbí u toho prvního a posledního outfitu.

    OdpovědětVymazat
  23. Ty boty jsou naprosto úchvatné! S černými šaty je to dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Úprimne, dá sa v nich vôbec chodiť?

    OdpovědětVymazat
  25. Sice to jsou spíš boty "na sezení" než na chození, ale jsou boží :)
    egvhqp48y

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.