středa 6. června 2012

Lace shorts

Ve škole nestíhám vůbec nic a tak jen rychlý outfit
ze soboty. Šla jsem s kamarádkou na oběd
a také jsem poprvé ochutnala Bubble Tea, znáte ?
Byla jsem naprosto nadšená :D





shirt-KappAhl,shorts-Oasap, bag+jacket-Zara,shoes-Topshop.headband-Vero Moda

18 komentářů:

  1. I absolutely love these shorts!! Adorable!

    OdpovědětVymazat
  2. krásne sú tie šortky a bubble tea by som chcela skúsiť,u nás však neni kde :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný šortky :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Šortky sú úplne prekrásne! Ja by som Bubble Tea veľmi chcela vyskúšať, no neviem, či ho niekde na Slovensku vôbec robia :/ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šortky jsou parádní a ani nevypadají jako pyžámko, čeho bych se já bála, ale spíše jako sukýnka.

    Miluji detaily a tohle sladění s mašlí je kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  6. Znám a miluju! Na Bubble tea se dá velice rychle vytvořit závislost :) Jinak moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerajú ako sukňa, inak milujem všetko krajkované :D takže krááása

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, moc ti to sluší. Krajkované šortky mám černé, tak jsem zvědavá, kdy v nich vyjdu ven konečně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) Já právě váhala mezi černýma taky, oboje jsou super:) Vem je co nejdřív!:))

      Vymazat
  9. Your outfit in one of "The best of the week" on my blog. Look here:
    http://legwearinfashion.blogspot.com/2012/06/best-of-week-xvii.html#more

    Kisses
    Anne

    OdpovědětVymazat
  10. ách ty šortky :) jsou parádní
    http://denusyblog.blogspot.cz/?zx=f717285a97c588dc

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.