pátek 15. června 2012

Giant candy

Konečně toho téměř volno od školy a
tak se zase můžu věnovat všem dalším aktivitám
včetně blogu.
Již brzy mám pro Vás pár novinek a recenzí !
Já už nyní vyrážím oslavovat do centra,
užijte si páteční večer!
Mějte se krásně:)







dress,blazer,shoes,earrings, bracelet- H&M bag-Longchamp

27 komentářů:

  1. krásný šaty! Hrozně ti to sekne:)

    OdpovědětVymazat
  2. To je mooc krásná kombinace!! :) Sluší ti to moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie šatky sú super, dlho som na nich v H&M pozerala, no nakoniec nekupila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak právě nyní jsou tam ve slevě za 400 ! :) Takže jestli se ti libi, tak rychle pro ně :)

      Vymazat
  4. Už dlouho se chodím na tyto šaty dívat a pořád o nich přemýšlím.. jsou úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou právě ted ve slevě, takže je určitě kup, jsou super :)

      Vymazat
  5. krasne šaty :-)

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. tie šaty sú krásne ako aj ty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty šaty jsou fakt nádherný!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. slusi moc!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. dokonalé šatôčky,takýto strih je najlepší

    OdpovědětVymazat
  10. šaty sú krásne :) páči sa mi ako si zladila dve jemnučké farby a rozbila to tými balerínkami...perfekt! :)

    OdpovědětVymazat
  11. dneska jsem vyrazila v hodne podobne barevne kombinaci a stejnych balerinkach :)

    http://www.ivetsperspective.com/
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se strašně líbí to sako, prodává se ještě?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho koupila v Dráždanech ve slevě někdy v dubnu...v Praze taky bylo ve slevě, ale měli blbý velikosti:/ možná ještě nějakej kousek najdeš, měli i jiné barvy :)

      Vymazat
  13. mám stejné naušnice, jsou úžasné!:)
    a na ten kabátek jsem v h&m koukala, vyadá super!:)))

    OdpovědětVymazat
  14. Na ty šaty jsem koukala, jsou krásné, ale neměli moji velikost :(

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. super, strašně ti to sluší!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. ty balerínky to krásně rozzářily ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úžasnýýýý! :) Jen mi k tomu nejdou botky a kabelka :)

      Vymazat
  18. Přede mnou je ještě jeden týden teroru, tak snad to zvládnu :D jinak mě strašně nadchly ty balerínky, mají úžasnou barvu, dlouho toužím po jehlách v této nebo zářivě rudé barvě :))

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.