pondělí 18. června 2012

Mixit.cz

Dlouho jsem byla zvyklá nesnídat, ale
ted už si bez řádné snídaně neumím představit 
začátek dne. Většinou si dávám spíš slané.
Moji nejčastější snídaní je určitě vajíčko,
které miluji na všechny způsoby :D
Nedávno jsem našla stránku mixit.cz
Do této doby jsem nebyla nějaký velký fanoušek
musli, ale když se naskytla příležiost namixovat si své vlastní,
tak jsem to prostě musela zkusit.
Víc nadšená a překvapená jsem být nemohla.
Čekala jsem, že musli bude podobné jako běžně kupujeme
v obchodě. Už z fotek Vám ale musí být jasné,
že se to nedá srovnat. Velké kusy ovoce, čokolády a oříšků.
Navíc zde nemůžete najít nic, co by Vám nechutnalo,
protože celý mix si vytvoříte.
Já do toho svého dala hlavně maliny, jahody,kokos
a hoblinky z bílé i hnědé čokolády.
Poslední týden nesnídám nic jiného a až mi dojde 
musím si objednat další, protože jiné musli už chtít nebudu.
Opravdu doporučuji a i jako dárek mi to přijde super originální.
Já plánuji obdarovat své blízké a hlavně sebe !
Znáte mixit ? A co nejradši snídáte? /Pokud snídáte



Tubus se vzorem cibuláku už byl jen sladká tečka za dokonalým musli :D



16 komentářů:

  1. já musli s bílým jogurtem snídam každej den, ale mám normálně z obchodu, čokoládové s hrozinkami:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mixit taky objevila pres nedavnem a nedam na nej dopustit... nejradsi ho mam jentak na mlsani :)

    http://www.ivetsperspective.com/
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Mixit znám, protože jsem na to četla už asi milion recenzí na blozích:P a upřímně řečeno mi to připadá jako zbytečnost. Leda dobrá pro lenochy.. Já si raději nakoupím ingredience, které mám ráda zvlášť a pak si je míchám hlava nehlava, jak mám zrovna chuť:) Takže za mě ne..alespoň zatím ne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráno nestíhám vůbec nic, takže pro takové lenochy jako já je mixit ideální :D samozřejmě každému vyhovuje něco jiného, ale plno věcí jako například čokoládové hoblinky jsem snad ani v obchodě samostatně neviděla:/

      Vymazat
  4. Taky už jsem na to četla milion recenzí a přijde mi to už opravdu ohrané...je škoda, že jsi až další z mnoha, protože to máš udělané opravdu hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhou stranu jsem na mixit přišla právě díky blogům:)Do té doby jsem to bohužel neznala:/ Já si to plánovala objednat tak jako tak, ale když mi bylo umožněno to otestovat, tak jsem byla ráda. Ale děkuju :)

      Vymazat
  5. miluju všelijaké müsli ♥
    a na mixitu je skvělý, že si ho můžeš namixovat podle chuti :))

    OdpovědětVymazat
  6. no vypadá to opravdu lákavě! já musly ráda :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Musli já miluju! A tyhle od Mixit si chci koupit už dlouho, ale pořád se nemůžu rozmyslet, co do nich dát =D

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá to neskutočne dobreeee :P

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. od té doby co mám doma vlastní müsli z mixit mi chutná mnohem víc a snídám ho s chutí :)

    OdpovědětVymazat
  10. mňaaaaamky, to vypadá výborně :-), také bych si dala
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.