pondělí 28. února 2011

Lace dress

 Včera jsem strávila skvělý den
s mými kamarádkami.
Šly jsme na Blogger Meet-up
do Starbucksu:)
Všichni byli velmi milí i když jsme
se spíše jen rozkoukávaly zatím :D
Rachel byla moc sympatická 
a bylo vidět,že ji to všechno opravdu baví
a skvělě to připravila:)
Pak jsme se šly najíst do Panerie,
jelikož jsme byly  hladové (hlavně já :D)
a večer jsem šla do relaxace do Holmes Place,
kde mám nyní členství a mohu jen doporučit ! :)
Mějte se krásně:)

Hi everyone !
I spended a great day with my friends.
We went to Blogger meet-up
and I really have to say it was nice :)
Rachel was kind and it looks like
she really enjoys to organize it:)
Then we went to Paneria,
because especially I was very hungry :D
And in the late afternoon I went to
relax to Holmes Place.
Have a great day you all :)







 Topshop dress:)

Nezapomente se zučastnit mé giveaway,která
stále probíhá ! :)
Don't forget on my giveaway ! :)

27 komentářů:

  1. Sluší ti to :) krásný šaty a ten náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, ten kabátek ti víc než sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty saticky jsou krasne!!!!!! A vcera jsem si te tam vsimla. Vypadas hrozne mile a sympaticky :o)

    OdpovědětVymazat
  4. jé! tobě to sluší! a ten kabát je nádhernej! kde si ho ulovila? :)
    já chtěka taky jít..ale mí věrní společníci, bacilové ne..a přehlasovali mě :-/

    OdpovědětVymazat
  5. sluší Ti to!! máš nádherný kabátek!!

    OdpovědětVymazat
  6. jee moc vam dekuju ! :)
    kabat mam z HM :)

    OdpovědětVymazat
  7. youre so cute :)

    http://footloose-in-the-city.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Náhrdelník, kabát, TY = DOKONALOST :))
    http://denusyblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Další člověk, který byl ve Starbucks a já ho tam neviděla! :( Škoda, tebe bych zrovna ráda poznala:)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný náhrdelník! A tu bagetku bych si hned dala :)

    OdpovědětVymazat
  11. ten kabát je strašne pekný :)) a celkovo super outfit !

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful dress, dear!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    OdpovědětVymazat
  13. Jé ty jsi tam taky byla. Jak to že jsem si tě nevšimla. :) Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  14. tie šaty sa mi moc páčia :)

    http://fashion-paradis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. celkovo outfit skvelý :) šatky peknučké, tiež by sa mi podobné zišli :P
    btw, vyzeráš veľmi sympaticky ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten kabát mám taky=) sluší ti.

    zlatosfera.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. díky za komentář
    krásný šaty a kabát :)

    OdpovědětVymazat
  18. awesome outfit! :)
    thank U so much ;* :)

    OdpovědětVymazat
  19. óóó..kočka^^dost
    super obleček,)

    OdpovědětVymazat
  20. Sluší ti to a máš krásné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  21. you're very pretty. :) thank you for dropping by my blog :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.