neděle 6. března 2011

Canon is my new love

 Ahoj!
Dneska bylo tak krásně,mám z toho
strašnou radost :)
Musela jsem toho využít a vyfotit svůj dnešní outfit,
aniž bych zmrzla jako obvykle :D
Musím se vám pochlubit,
že jsem konečně majitelem zrcadlovky :D
Mám Canon 500D a i když s ním zatím moc neumím
jsem z něj naprosto nadšená !
Doufám,že jste všichni měli krásnou sobotu !
A moc vám děkuji za vaše komentáře
a follows,však už víte,že mě to dělá
hrozně štastnou :D <3

Hey!
Today was just great weather so I have
to took some pics of my outfit :)
I'm so happy that I have finally
my new Canon 500D and even if
I have to learn lot of things about it
I just love this camera:)
I hope you all have a great saturday!
Thanks for your comment and follows,
you know how much it make me happy ! :)
<3







Zara dress,H &M tights and hat,Topshop belt,
CCC shoes,Swatch watch,Six ring and Primark bracelet

Don't forget on my GIVEAWAY !!

22 komentářů:

  1. Tvůj outfit je skvělý a pokud jsou tohle fotky z nové zrcadlovky, pak myslím, že s ní už fotit umíš!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný fotky..sluší ti to :)
    Můj blog budu moc ráda, když mě navštívíš :)
    http://victoriasfash.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to pristane naozaj perfektný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky !a tie šaty sú super !:)

    OdpovědětVymazat
  5. kdo fotil takové krásné fotky?? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k foťáčku a těším se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. krasne fotky, moc se mi libi ten pasek!!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! :).. A k zrcadlovce gratuluji!.. Už dlouho po ní také toužím...)

    OdpovědětVymazat
  9. fotak musi byt skvely a ty ses hezky sladena

    OdpovědětVymazat
  10. ooo gratulujem :-) dúfam, že sa mi tento sen tiež niekedy splní :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. prenádherný opaštek!! :-))

    OdpovědětVymazat
  12. LOVE your outfit and LOVE the photos! Gorgeous!!

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně moc ti to sluší! A ten svetřík je nádhernej!:) Líbí se mi vše do šeda!))

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké fotky :)
    Máš krásné vlasy, a z dálky si mi připomněla Cheryl Cole! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkný outfit.. Úžasný pásek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ten pásek nemá chybu! teda né že by ten outfit nebyl hekzej to je nádhernej, ale ten pásek, ááá :D:D

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.