čtvrtek 21. dubna 2011

Finally holidays

Dneska bylo tak krásně,
že jsem si později mé oblíbené silonky musela sundat.
Dneska jsem byla cvičit a poté jsem se zaslouženě
flákala:D
Co vy jak si užíváte prázdnin ?:)
Nezapomente na mou GIVEAWAY
Krásný večer !

Today was such a great weather,
that I had to undress my tights.
I was at fitness and then I just relaxed.
And what about you,
are you having holidays too ?:)
I just hope that you have:D
Don't forget on my GIVEAWAY
Have a nice evening !








blouse-HM, short-Promod, bag-Mango,
shoes-Primark

21 komentářů:

  1. krásne silonky a ako to robíš,že na všetkých fotkách vyzeráš tak dobre ?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, nádherný punčocháče! A taky se mi hrozně líbí tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nechceš se pochlubit se svým outfitem i na našem novém módním webu http://www.jsinej.cz ?

    OdpovědětVymazat
  4. Víš co ti musím nutně říct? Jsi tak nááádherná, až mě z tebe pálí oči! Mrško! Líbí se mi celkový outfit a kabelka je úžasná! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem měla sto chutí si dneska ty silonky sundat!! Výborná košilka, sluší ti to moc!
    www.beawesomekitty.blospot.com

    OdpovědětVymazat
  6. JSI NÁDHERNÁ! KOČKO!!! prátdniny začly fakt krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Everything about this outfit is just too beautiful!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší, hrozně se mi líbí ta košile :)

    Fashion&Chocolate

    OdpovědětVymazat
  9. very nice outfit! :)
    Thank you for your visit. :)

    OdpovědětVymazat
  10. jsi strašně krásná :) a moc krásný oblečení :))

    OdpovědětVymazat
  11. punčocháče jsou nej
    http://www.fashionprincessmia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. omg!!las medias hermosas :)
    http://fofolleme.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.