neděle 20. ledna 2013

Giveaway

Už tady dlouho nebyla giveaway !
Tahle je speciální v tom, že téměř každý kousek
vlastním i já a tudíž se třeba můžete inspirovat v outfitech.
Vždy když jsem si poslední dobou kupovala nějaký doplňek, myslela
jsem i na Vás, mé skvělé čtenářky:)
Stačí být mým pravidelným čtenářem přes Google, zanechat zde email
a držet si palce až do 1.2.2013
Také můžete připojit preferovaný balíček doplňků
a pokud to vyjde při výběru vítězů, tak vám pošlu ten vybraný.
Hodně štěstí všem :)


1


2


3


110 komentářů:

  1. myslím že sleduju už docela dlouho :o)
    Líbil by se mi druhý baláček :)
    dorotikova.denisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji jako Ter Ka
    terzah@atlas.cz
    3 nebo 2, nemůžu se rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sledujem ťa už dlhšiu dobu a vybrala by som si asi ten prvý balíček :)

    natalkaze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. ja ta sledujem uz dlhsie :)) paci sa mi balicek cislo dva :))

    uharcekovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Také sleduji už déle :)
    Líbí se mi balíček č. 2 :))

    anna.vetesnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. asi 3 :) i když líbí se mi všechny, takže bych byla nadšená i z jiného :) sleduju tě od té doby, co jsi měla jednu kabelku, kterou jsem hrozně chtěla a nikdy jsem si jí nekoupila, takže tak rok :)
    suzzzannne@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju už docela dlouho :) Všechny ty balíčky jsou úžasné, ale nejvíc bych asi využila ten první :)
    teri.vickers@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. adela.liskova@seznam.cz ... libi se mi od každeho něco takže nebudu psat čislo :D

    OdpovědětVymazat
  9. neviem sa rozhodnúť medzi 2 a 3

    lerosep4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. stylishfoxblog@gmail.com

    Na poslednom obrázku zlatý náramok !

    OdpovědětVymazat
  11. 2 nebo 3 :)
    monikalichner@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Asi druhý, ale v každom je niečo, čo ma zaujalo :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. najviac sa mi páči asi DVOJKA

    fresshion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. sledujem už dlho :-))
    vybrala by som si asi balíček č.2, aj keď je mi to vlastne jednom, v každom balíčku sa mi niečo páči :-))
    sdubravova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. krásná giveaway, doufám, že nevadí, když napíšu že nejvíc bych chtěla 2 prosím :) hlavně ne 1, to už bohužel všechno mám! Díky!

    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Za mně asi trojka :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Už ťa sledujem dosť dlho :)
    Balíček 3 ma zaujal najviac.
    liadrozdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. sledujem ťa dlhooo a páči sa mi 1
    fashionparadis@gmail.com :))

    OdpovědětVymazat
  19. A mně přijde nejlepší kombo č. 1 :)
    ocenaskova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. anna.repikova@gmail.com

    nejvíc se mi líbí druhý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  21. Všechny sady jsou krásné, ale nejvíc bych využila asi tu třetí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mne se moc líbí cislo 1 :)
    Cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. ooo to je úžasné !!! parádne balíčky, u mňa vyhráva 2 ale keďže ja som milovník bižutérie najväčší na svete, poteší ma všetko :)
    bashkka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. ten prvníííí.)
    terezarosevale@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Super giveaway, a vybrala by som si číslo 2, ale všetky tri sú skvelé :)

    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. V každém balíčku je něco moc hezkého, ale vybrala bych si dvojku :)
    itsillegaltokillyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Já nevím, měla bych radost ze všech :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. nejvíce se mi líbí 2 :)
    blanka.lysackova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Chtěla bych č.1 :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. zatial som sledovala len cez bloglovin a máš dobrý vkus na doplnky ako sa tak dívam skoro všetky sa mi páčia a najviac 3.balíček potom 2. a 1. :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. boží je balíček číslo dvě, jsi moc hodná, že jsi myslela i na nás :-)
    jinak sleduji už hodně dlouho :-)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. líbí se mi ten druhý :)
    bierova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. chansey5566@zoznam.sk :)
    a páčia sa mi všetky :3

    OdpovědětVymazat
  34. nejvíc se mi líbí asi jednička :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Prvý balíček :).
    rosanna@post.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Nejvíce by se mi líbila asi dvojka, ale všechny jsou supeeer!:)

    Gabriell.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Nejvíc se mi líbí první balíček :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Druhý balíček by se mi zamlouval :))
    xPlanetkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sledujem už dlho cez bloglovin´, teraz už aj cez GFC ako Zuzanka :)
    linkinzuzka@gmail.com
    vybrala by som si dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  40. sleduju, pravidelně čtu a strašně moc si přeju vyhrát! :D nikdy jsem žádnou giveaway nevyhrála a proto budu šťastná za balíček 1, 2 i 3 :)

    OdpovědětVymazat
  41. Brala bych ten 1.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Zdravím! Už ani nevím, kde jsem k tobě přišla, ale baví mě ti to tu prolézat. :D
    Líbí se mi hlavně první a druhý. Ach ty ostny. :D
    Esstellionn6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. erika.paprika@seznam.cz :D
    a sety se mí líbí všechny, takže mi je to jedno :)

    OdpovědětVymazat
  44. nejvíc se mi líbí 3. balíček :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. vybrala bych si první balíček :-)

    k.lesakova@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  46. barca037@gmail.com
    první set :)

    OdpovědětVymazat
  47. veronika.stockova@seznam.cz
    jednička :)

    OdpovědětVymazat
  48. Všechny doplňky jsou super, vybrala bych si dvojku nebo trojku:)
    terezakreuselle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Prosíííím 3. :D

    cermi.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, mně by se líbil 2. balíček :)

    Anna

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. wow, no ty jsi úžasná! v případě výhry bych asi nejméně užila 3, takže 1 nebo 2 :-D

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Já bych asi nejvíc toužila po 3. :)
    annadotorg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Mně se nejvíc líbí ta trojka :)))
    pety.bastlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ach supeeer giveaway :-) mne se libi 1. a nebo 2. balicek :-)
    Email: kristyna.cizinska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Ten druhý je super :)
    ejnets@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ten druhý se mi líbí nejvíc. A i první je moc pěkný :)
    Nocturnal.light@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. ten druhý :) ale radost bych měla ze všech :)
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. rozhodujem sa medzi 1 a 3 :)

    marijastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. sleduju, vybrala bych si 2 :)
    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  61. Všechny balíčky jsou hezké, ale nejvíce mě zaujal ten č. 2 ale i 3 je fajn

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Nejvíce mě bere č.1 :-)
    zanet.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Najviac by potešila tá 1. :)
    Nik.gomolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Všechny jsou krásné a využila bych určitě všechny.. těžké se rozhodnout :)
    theswallowstory@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduji
    balíček by se mi líbil 3.
    kleneex97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. 2,1,3
    zkusím štěstí :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Sleduju tě už dlouho:-)
    Balíček č. 2 je úplně dokonalý:-)
    martina.sepka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  69. tvůj blog je skvělej! nejvíc se mi líbí balíček 1, pak 2. aneta.horakova@uhk.cz, měj se!

    OdpovědětVymazat
  70. za mě 2 :) 26nikolka26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. krásné doplňky !!! ;)
    balíčky se mi líbí asi v pořadí : 2,1,3
    gabisek123@seznam.cz
    !držím si palce! :D

    OdpovědětVymazat
  72. Dvojka je nejlepší :D
    bloglaetitiamadeleine@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. třetííí !:) christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. zubajova.daniela@gmail.com
    druhý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  75. ja by som si vybrala dvojku alebo trojku:))
    ivana.fristikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Ty jo, taková pěkná giveaway:) 2 balíček je nádherný :)
    peuna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Jéé, všechny jsou krásné, ale nejvíc se mi líbí 2 :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. ten druhý je úžasný!:)))
    rachel.mimochodkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. balíček číslo dva by sa mi hodil najviac :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  80. nejvíc by se mi asi líbila 2 :)
    e.kuhnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Hodil by se mi balíček 3, protože jsou v něm krásný doplňky a už teď vidím, jak suprově bych je sladila s mým šatníkem:) hlavně jsem si takový typy doplňků už dýl chtěla pořídit!

    natalie0025@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Mně by se líbil třeba balíček číslo 2 !!! ♥ a můj email: kata.janeckova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. radost by mi udělal jakýkoliv balíček :) různých doplňků není nikdy dost :)

    veronikastepankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Sleduju :)
    V každém balíčku se mi něco líbí(který nejvíc nevím) :)
    ajik-98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. kopalova.marketa@seznam.cz
    Ten 2. balíček prosím!:))

    OdpovědětVymazat
  86. Druhý balíček je ze všech nejlepší :) Obdivuji, kolik doplňků do giveaway dáváš, to je moc fajn. :)
    markypopelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Sleduji! Můj mail: lehnertova.eva@gmail.com
    A vybrala bych si balíček číslo 1:)

    OdpovědětVymazat
  88. 3.je úplne dokonalý! páči sa mi,že sa výherci môžu inšpirovať v tvojich outfitoch
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  89. nejlepsi je podle me c.1 ale brala bych kterykoliv!:) valhrubesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Jůůůů, mě by se líbil balíček jedna nebo tři :)
    NemcovaMartana@seznam.cu

    OdpovědětVymazat
  91. Všechny omgg je to tak roztomilé všechno :O

    evina.hruzova@email.cz

    sledujjuuu

    OdpovědětVymazat
  92. Sleduju
    Alexka427@seznam.cz
    Všechny jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  93. Nejvíce se mi líbí asi 1, ale brala bych všechny .D

    thuhanguyen.misa@gmail.com :*

    OdpovědětVymazat
  94. moc se mi libi 3. !! :)

    annushkamrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. super giveaway :)
    julkabartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. ten 2. je úžasný, taký prsteň netopiera som ešte nikde nevidela :O, ružové a zelené náušničky sú také romantické a dva náramky zase trochu drsné, jednoducho najlepšia kombinácia !!!
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  97. Rozhodně balíček č. 2!
    mylifestyleblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Balíček číslo 2 je suppper!!:)
    Sleduju tě i přes bloglovin:)
    maruskazabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Sleduju :)))
    1! :)
    tynka.star@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.