čtvrtek 24. ledna 2013

Colorful jumper


Teplý svetr, oblíbený kulich, parka, dva psy k tomu
a můžu vyrazit.







Lindex jumper
H&M hat
Mango jeans
KappAhl parka
Longchamp bag
Enter The Address wellies
Aldo bracelet, DKNY watch, H&M ring

23 komentářů:

  1. Ten sveter je užasný!!!!!!!!!!!!!! <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. ten svetr je dokonalý ♥ nemám slov :) já ho chci takééé... :-P strašně moc ti to sluší, jsi krásnááá :*

    OdpovědětVymazat
  3. nádherný outfit! :)) tú čiapku vidím na mnohých dievčatách a vždy mám chuť im ju ukradnúť :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Barvyy ♥ :D a hrozně se mi líbí boty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sveter je úžasný a fotka so psíkmi proste naj!<3

    OdpovědětVymazat
  6. úžasný svetr :) moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Barevné svetry se mi moc nelíbí, ale tenhle je úžasný! :) Vypadá skvěle. V.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten svetr je fakt pěkný...
    A psíci taky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten sveter je proste užasny a perfektne Ti sedi :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Si krasna, ten sveter Ta uplne rozziaril :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný pejsani, bezva náramek a barevný svetřík. Ulovilas něco v M&S? Já ve středu měla štěstí na topík za 179, tentokrát na Chodově. Jupíííí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) Vážně ? já ještě vůbec neměla čas, ale brzy se tam musím kouknout teda už :D

      Vymazat
  12. mas krasne hodinky
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  13. jsi nádherná a čepička ti neskutečně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  14. pulóvrik má zaujímavé a zároveň úžasné kombinácie farieb a čapica ti veľmi pristane a takisto je pekná na pohľad jemná francúzska manikúra, takéto jednoduché nechtíky sa mi veľmi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  15. co používáš za makeup vipadas bezchybně
    slusi tito =)

    OdpovědětVymazat
  16. tak to urcite nevypadam, ale dekuju !:) Pouzivam MAC Studio fix fluid NC15 a je uplne nejlepsi, co jsem kdy zkousela :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.