sobota 26. ledna 2013

Prom makeup and hair


V jednom z minulých článků jsem vám ukazovala
své plesové šaty. Nyní bych se chtěla zaměřit na líčení a vlasy,
protože to je minimálně stejně důležité:)

MAC líčení
Co se týče líčení, věděla jsem, že do toho budu muset investovat,
protože pokud chcete, aby to vydrželo celou noc, musíte použít
kvalitní produkty. Nakonec jsem se rozhodla pro MAC, protože 
mi to přišlo jako nejlepší volba. Pokud nevíte, jestlli vám líčení sedne
a nechcete příliš investovat, doporučuji se objednat na částečné líčení, které
MAC nabízí zdarma! Já jsem chtěla vyzkoušet hlavně makeup a přestože toto
bezplatné líčení se vztahuje pouze na jednu partii( oči, pusa, pleť..)
slečna mě nalíčila komplet celou. Věděla jsem tedy, co mě čeká a že to bude skvělé.
Líčení jsem chtěla výraznější, proto jsem zvolila rudou rtěnku, linku a umělé řasy.
Co se týče ceny, kompletní hodinové líčení stojí 1500, ale je kompletně proplatitelné
v produktech. Když se navíc blížily Vánoce, mamka mi produkty dala pod stromeček.
 Takže jsem si odnesla make-up, rtěnku a řasy:)
Tady máte rozepsané podrobnosti (link). Já osobně jsem byla na Václaváku.

VLASY
Účesu jsem se tolik nebála, protože jsem šla před plesem na zkoušku, tudíž
už kadeřnice zhruba věděla, co chci. Nebyla jsem v žádném vyhlášeném salonu,
ale u jedné šikovné kadeřnice poblíž mého domova. Určitě je důležité si předem zjistit,
jestli kadeřnice vůbec umí dobře česat. Jednou jsem totiž před plesem zašla do docela dobrého
salonu a kadeřnice se s tím mořila asi dvě hodiny a stejně to nevypadalo nijak dokonale.
Proto jsem pouze zašla na zkoušku účesu a mohla si být jistá, že to bude v pohodě.
Chtěla jsem účes, který vydrží a nespadne hned po hodině a proto jsem zvolila drdol.
Opravdu mi vydržel až téměř do rána :D

MANIKURA
Dlouho jsem také přemýšlela, co udělám s nehty. Chtěla jsem něco nového a hlavně
jsem si je nechtěla dělat doma, protože jsem nešika. Nakonec jsem se rozhodla
zkusit na ples gelové nehty a byla jsem maximálně spokojená.
Hodně lidí mě od toho odrazovalo, ale bohužel nemám moc hezký tvar mým přírodních
nehtů a proto jsem to vždy toužila vyzkoušet. Nejvíc jsem se bála toho, aby mi nehty nebyly nějak moc zničeny, ale když se svěříte do rukou profesionálům, nemělo by se nic stát. Pokud to nepřeženete s délkou a bláznivými vzory, vypadá to podle mě opravdu krásně. Já si dala obyčejnou francouzskou manikuru, kterou si nyní nechávám doplňovat. Nenechala jsem si nalepit přímo gelový nehet, pouze mi manikérka potáhla gelem mé vlastní a docela krátké nehty. Dlouhé bych totiž nesnesla.
 Přesto se tomu ale říká gelovky, což jsem ani nevěděla :D
 Nechala jsem si je dělat v salonu Orchidea (link), kde jsem byla moc spokojená a navíc je to kousek od Palladia :D Slečna byla úžasná a tak ta hodinka a půl utekla opravdu rychle.
 Teď si je nechávám doplňovat a nikdy jsem s nehty nebyla spokojenější:)

Podělte se se mnou o nějaké tipy i vy !:)









Bohužel lepší fotku líčení nemám :D





Tohle jsem si odnesla :)


16 komentářů:

  1. Strašně moc ti to slušelo, opravdu povedené:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Podobně bych si vlasy představovala na svou svatbu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda musím říct, že jsem ples zdaleka neprožívala tolik jako ty :) Líčila jsem se i česala sama (podle videií na youtube) a myslím, že to bohatě stačilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsi šikovná :) Jsi snad první od koho to slyšim :D Já bych to nezvládla sama:) Navíc profíci jsou prostě vždycky lepší podle mě :D sama bych z toho asi zešílela:D

      Vymazat
  4. Vypadala jsi jako princezna! :) Krásné líčení i účes :) V.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Byla jsi vážně krásná. Nemohla by jsi napsat pár informací o tom MAC makeupu? Maturák mě čeká příští rok, ale bohužel nejsem z Prahy takže líčení v MAC padá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc :) Makeup je úžasný, lepší jsem nikdy neměla a to jsem zkoušela třeba La Roche Posay, Vichy, Lancome, Clinique... MAC je zatím nejlepší. Tenhle je docela krycí, což jsem chtěla, ale můžes si samozřejmě vybrat i jiný a určitě bude také dobrý :)

      Vymazat
  6. woow, vypadala jsi opravdu nádherně!!

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ten účes mě vážně zaujal, krása :-))

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší, hlavně ten účes je neskutečný :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty jo, krásná! hlavně ty šaty!!!

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluselo!!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to slušelo :) Já mám líčení tak nějak vymyšlené, ale vlasy ještě nevím, drdoly mi moc nesluší a pak zbývá už jen natočit :(

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, strašně moc ti to slušelo! Jako princezna! :) Přípravy jsi teda vůbec nepodcenila! To já si dělala tenkrát vše sama, s vlasama jsem tenkrát moc nadělat nemohla, měla jsem krátké mikádo a zbytek jsem tak nějak napatlala.. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Dokonalé, vše na jedničku! Moc se mi líbí šaty, líčení i vlasy, ty musím obzvlášť pochválit, krása! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. moc pěkný článek a úžásné fotky :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.