pátek 1. února 2013

Green jumper

Bohužel se mi rozbil foťák a tak
teď chvíli nebudu moct přispívat, snad
ho brzy spraví ! Sledovat mě můžete na Instagramu,
kde jsem teď docela aktivní- aneta_z
A máte dnes poslední šanci se zúčastnit giveaway ! :)



faux fur-M&S, earrings-H&M, shoes-Baťa, jumper-Lindex, bag-Zara

12 komentářů:

  1. ty ji vážně krásná, a máš nádherný svetr :)

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera :)

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabátek je nádherný a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. tebe tie masívne naušnice tak moc pristanú:)krásna

    OdpovědětVymazat
  5. Ten zelený svetrík Ťa tak krásne rozžiaril, veľmi Ti pristane, naozaj skvelá farba a pripomína mi jar a zelenú čerstvú trávu :)))

    OdpovědětVymazat
  6. moc Ti to sluší, ta kabelka nemá chybu :-)

    http://amomentoflifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krááása!!! A ten kožíšek je nejlepší, moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, to je škoda, že ti nefunguje, byla jsem ráda, jak zase příspíváš časteji :) Jinak, nechceš zkusit zase někdy recenzi na nějakou kosmetiku? Nechci to jako nějak vnucovat, ale myslím, že tyhle články jsou celkem fajn a docela i užitečné :)
    PS: ten kožíšek prostě záávist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsem si už půjčila zrcadlovku kamarádky, takže super :) To já taky, blog mě teď baví víc, než kdy dřív :) Určitě ! :) Mám to v plánu :)Brzy budu testovat BB krémy:) Nevnucuješ, ráda se dozvím připomínky :) Děkuju !

      Vymazat
  9. Moc ti to sluší!:) ten svetřík má krásnou barvu! a máš úžasné vlasy!<3

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.