čtvrtek 7. února 2013

Electric blue dress

Kombinace tmavě modré a vínové
mě neuvěřitelně baví.
Nové Casio hodinky nosím teď skoro pořád
společně s neoblíbenějším doplňkem vůbec - náramkem Pandora.
Díky mé nejlepší kamarádce tu teď normálně
budou příspěvky, protože jsem ji zabavila zrcadlovku,
jelikož moji mám v opravně ještě na dva týdny.

Vítězové giveaway
Balíček č.1- Yoko Nguyen
č.2- Honeybee
č.3- Anna Mráčková

Gratuluji a budu vás kontaktovat :) Ostatní budou mít
šanci příští týden v další giveaway :)









dress-Lindex, coat-M&S, boots-H&M, belt-Mango, bag-Longchamp, bracelet-Pandora
watch via hodinky-365.cz (zde)

16 komentářů:

  1. velmi pekna kombinacia
    ta modra je naozaj nadherna

    OdpovědětVymazat
  2. Lady!
    Miluji tenhle odstín modré!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín modré ti neuvěřitelně sluší, tak jako samotné šaty :) Je hezké vidět barvy v té zimní šedi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nááááádherné šatičky! Naozaj vyzeráš krásne, pekne zladená aj s pančuškami a topánkami a ten opasok.. ♥

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Máš naprosto nádherný úsměv. Kdybych takový měla já, tak tu pusu ani nezavírám:-))!
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. ty saticky jsou nadherny!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. tak ty máš fakt kouzlo :))

    jinak Tě teda zvu k sobě: http://janescolours.blogspot.cz :) teprve teda začínám, tak tam toho zatím až tak moc není :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já ti nevim. Kousky samy o sobě hezké, ale když to zkombinuješ takhle dohromady, dává to jeden přemixovaný a absolutně nekorespondující celek. Ostatně jako většina tvých outfitů. Neber to jako urážku, určitě mi napíšeš, že se ti to takhle líbí. Jde prostě o ten cit k módě a materiálu a ten tobě bohužel asi chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, napisu, ze se mi to libi, protoze jinak bych to nenosila:) ale diky za nazor, nemuzou byt vsechny pozitivni, kazdemu se libi neco jineho:)

      Vymazat
  9. Odkud máš prosím ten náramek vedle hodinek?

    OdpovědětVymazat
  10. takýto typ šiat som si strašne zamilovala túto modrú tiež

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.