neděle 10. února 2013

Black and blue

Tento týden jsem na horách v Itálii.
Články jsem nějaké přednastavila,
protože s tím internetem na horách...no, nikdy nevíte :D
Na sobě mám oblíbené basic šaty ze Zary
doplněné kobaltově modrou. Outfit je poměrně tmavý,
ráda střídam klasickou černou a barvy :)










Faux fur coat M&S
headband H&M
Lindex sweater
Zara dress
Stradivarius bag
Asos.com boots
rings&bracelet Aldo
necklace Tally Weijl

11 komentářů:

  1. boty ♥♥ jdi nádherná :) moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  2. taška je veľmi pekná, a celkovo ti to sekne, čierna nikdy nie je na škodu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Páči sa mi to zvýraznenie svetríkom a náhrdelníkom. Vzerá to super, len s ami neľúbia tie čelenky, už som ich videla na viacerých babách a nejako mi to proste..neviem "nepasuje" Ale vyzerááááš super ako vždy :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. in love with your style. you're so adorable! +1 follower, check my blog if you like ;) http://deersinwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne a ta celenka Ti neskutocne pristane :)

    OdpovědětVymazat
  6. jsi nádherná, moc ti to sluší :)
    užij si hory :)

    OdpovědětVymazat
  7. čelenka je bohovská! podobnú mám aj ja, ale keď ju nosím, musím skryť ofinu, lebo inak vyzerám ako idiot:D

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.