úterý 12. února 2013

Lednový Ladybox


Opět jsem zkusila další balíček krásy-lednový Ladybox
a musím říct, že mě tyto balíčky začínají bavit.
Když to otevírám, tak nevím, co čekat a to je na tom super!
Lednový Ladybox se povedl, je v něm hodně dekorativní kosmetiky,
což mě osobně vyhovuje víc, než třeba péče, protože
na obličej používám jen Tři kroky od Clinique.
V balíčku je řasenka, lak na nehty, odličovací olejíček,
rtěnka, lesk na rty a vzorky krémů.
A co mě nejvíce zaujalo ?
Určitě Cosm'etika rtěnka, která má vtipné balení, hezkou barvu
a je příjemná na rtech. Dále lak na nehty L'ambre, který mi přišel
v hezké vínovo-fialové barvě a drží poměrně dlouho.
Opět jsem měla docela štěstí na hezké odstíny. Rtěnka
je ve skutečnosti mnohem světlejší.
Řasenka určitě nebude vůbec špatná, momentálně mám ale dvě, tak jí
dám šanci až později. Má vykouzlit větší objem a obsahuje olej
z arktických borůvek, který má řasy vyživovat, tak uvidíme.
Lesk na rty Yves Rocher mě nejvíc okouzlil tím, že je vanilkový, :D
což se mi pochopitelně hodí k mému blogu.:D
 Jinak lesků mám vážně už hodně, ale tak vanilkovým nepohrdnu.
Také mě překvapil vzorek odličovacího oleje Saloos. Používám Clinique, ale
na odlíčení většinou Biodermu. Tenhle olejíček ale vůbec nebyl 
špatný, krásně voněl a hezky se mi s ním odličovalo. Možná
dám šanci i velkému balení, protože je vážně příjemný.
Kupujete si Ladybox? Nebo jiný balíček?
Pokud ano, co se Vám na tomto nápadu nejvíc líbí ? :)

Pro objednání : www.ladybox.cz



2 komentáře:

  1. Hodně mě zaujal ten lak, dostala jsi krásnou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento balíček (či spíše pytlík) byl mým prvním ladyboxem. Skoro všechny produkty jsem využila. Místo rtěnky jsem měla v pytlíku bronzer, za což jsem nesmírně šťastná, neboť rtěnek mám opravdu dostatek. Příliš nadšená jsem nebyla z lesku, který nijak nevyužiji, ačkoliv vanilkovou vůni mám také ráda. Nicméně je to pro někoho pěkný dárek. Také jsem pozvyklá se odličovat něčím jiným, ale olejíček mi přišel docela zajímavou alternativou. Jenom mě dosti naštvalo, že je pro scuhou pleť. Na co je pak balíček personalizovaný, když jsem do dotazníku uváděla, že mám pleť mastnou....Ale jinak jsem spokojená. Myslím, že boxy jsou celkově zajímavý nápad. Líbí se mi na tom to překvapení, že nevím, co přesně dostanu :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.