čtvrtek 14. února 2013

Burgundy boots

Boty, svetr i kalhoty jsou slevové úlovky 
z poslední várky slev. Boty jsem pořídila za 400 
místo původních 1500 a tomu už říkám sleva :D
Co jste si letos pořídili( nebo spíš pořídily) vy ? :)








Zara jumper
Zara jeans
Longchamp bag
Promod boots
H&M headband and earrings


19 komentářů:

  1. To jsi pořídila vážně skvěle! Já na slevy letos štěstí neměla. Pár věcí jsem pořídila v New Yorkeru (!!!), kde jsem nebyla tak 3 roky. Ale za 1000,- 7 věcí mi přišlo docela výhodné. Velikou radost mám z mentolovýě zelených puntíčkovaných šatů, které jsem objevila v Zaře a z bižuterie z Gatu (prstýnky za 12,-...no nekupte to :D). Bohužel všechny věci, které se mi ve slevách OPRAVDU líbily, byly buďto za a) poničené, za b) neseděly mi velikostně či za c) vypadaly hezky jen na ramínku...

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásím se po odezvě :-) Je to super kombinace a gratuluju ke slevám. Moc ti to sluší, vše máš sladěné.. zkrátka kočka jako vždy ;-) Botky jsou náááádhernýýýý!!! O mých slevonákupech v M&S víš (sako, halenka), přítelovi jsem pořídila krásnej svetr v H&M za 30% ceny a teďka tričko k Valentýnu za 179Kč.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, jsi krásně nalíčená :) Musím gratulovat ke všem úlovkům ve slevě, ještě že ty slevy máme :) Já toho letos pořídila tolik, že to asi ani nevyjmenuju :) Měla jsem radost ze slunečních brýlí ze Zary, na které jsem se dívala asi před 3 měsícema za plnou cenu 499 a sehnala je teď ve slevě za 299 :) Pak jsem v Zaře koupila koženou bundu na jaro, ze dvojky na 1000 (dneska jsem teda zjistila, že slevili ještě o dvě stovky), potom jak někdo psal nahoře, tak také puntíčkované mint šaty a ještě svetr s perličkama. Potom asi 4 svetry z C&A, džíny v H&M a další :) Navíc si dělám radost novou a novou kosmetikou, hodinkami a další :) A myslím, že jsem ještě neskončila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě teda uchvátila kožešinová čelenka!! Vypadá úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi krásná!Já jsem toho ulovila celkem dost, taky boty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná :) No takové slevy milujuu :) ty boty vypadaj super stím spodkem kalhot! :) Palec hore! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. ta čelenka jr výborná!teda i ten outfit obecně! jo a pořídila jsem si skvělý šaty a doplňky...není nad slevy,)
    kisskissbangbang.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. páni, boty jsou skvělé a za tu cenu :-o já sháněla asi před týdnem zimní a byla to hrůůůza :-/
    sluší Ti to!!!

    OdpovědětVymazat
  11. wowo, nausnice, svetrik, kozusina a tvoje nohy. WOW

    OdpovědětVymazat
  12. ta čelenka se mi moc nelíbí ale jinak ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší!:)
    Moc se mi líbí ta čelenka:)

    OdpovědětVymazat
  14. totally loving your burgundy boots!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.