sobota 23. února 2013

Lips

Outfit focený včera, kdy bohužel nepřetržitě sněžilo
a tak i když jsem byla několik hodin v centru,
nebyla žádná vhodná chvíle, kdy by nesněžilo.
Kombinace vínové kabelky a bot mě hodně baví,
podle mě tvoří dokonalou dvojku.
Teplá, velká mikina s krátkou sukní
je kombinace, kterou mám ráda už hodně dlouho:)
Dneska nevycházím, protože u nás vyjít ani snad nejde.
Jak jste na tom vy ?






skirt-Nowistyle.jp, sweatshirt-New Yorker, bag-Longchamp, boots, bracelet-Promod


10 komentářů:

  1. Po delší době musím říct, že nemám výhrad. Je to super a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je krásná :) Nad tou mikinou v New yorkeru jsem přemýšlela asi tak hodinu, nakonec jsem ji tam nechala a teď mi to štve :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sukně a mikina:)) A boty!! Nádhera prostě!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to slusi, ta kabelka ma krasnou barvu!

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. love your sweet outfit! the kissy top is so cute and so is your skirt with the lace edges!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.