pátek 22. března 2013

Busy week



Outfit ze středy, kdy bylo zatím snad nejtepleji.
Tento týden mám hodně nabitý, ale jen těmi nejlepšími
aktivitami ! Ve středu jsem se stavila v Zootu pro krásné boty,
které budete mít možnost v příštích dnech vyhrát !:)
Poté následovala přehlídka Denisy Nové v jejím butiku.
Ve čtvrtek jsem byla v nejhezčím showroomu Bohemic
a poznala skvělé blogerky s těmi nejlepšími jmény a taky
kamarádku Leonky Lenču. Johanka i Leonka jsou obě
 naprosto super a tak doufám, že se co nejdřív uvidíme !
Také vždy ráda vidím holky z acupofstyle a Beátu,
vždycky si s nima ráda popovídám a proto tyhle akce mám tak ráda.
(i když to dokonalé jídlo také není k zahození, že ? :D) 
Pro více fotek si mě přidejte na instagramu - aneta_z
Poté jsem bohužel nestihla přehlídku Hany Zárubové,
protože mě ještě večer čekala afterparty mých kamarádů až do ranních hodin.
Zachvíli vyrážím na přehlídky Kláry Nademlýnské a Liběny Rochové
a poté do města na pár drinků. A pak už se budu samozřejmě jen učit, 
alespoň bych po tomto týdnu měla :D
Mějte se krásně !











Lindex dress
Zara jacket
Aldo boots
Aldo bracelet
H&M bag, necklace
Six sunglasses

18 komentářů:

  1. Tomu říkám francouzský šarm!

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší, máš krásný vlasy ta boty jsou supéééérský!

    OdpovědětVymazat
  3. To je dokonalost ♥ zase!Strašně ráda jsem Tě poznala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzeráááš úplne krásne, celá celučičká :) Neviem sa vynadívať :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. máš teda pořádně nabitý program :-)
    a nádhera, ty boty, ty šaty..fakt krása! :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  7. jsi skvělá:) Nechtěla jsem ti to říkat, ale miluju tvoje vlasy! :D

    OdpovědětVymazat
  8. those shoes...! amazing:)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.