pondělí 25. března 2013

Missha perfect cover




Nedávno jsem díky bbcreamshop.sk mohla vyzkoušet svůj první BB cream.
Když tato závratná novinka přišla na trh, nijak mě nenadchla, jelikož
jsem si myslela, že nějaké zvláštní schopnosti mít
tyto krémy nebudou. Od té doby co ale vyšel první bb cream
se však firmy stále zlepšují a předhánějí.
Ke mně se dostal Missha perfect cover BB cream v odstínu no. 21
Dostala jsem se k jeho testování až po nějaké době, protože jsem chtěla vidět
jak bude vypadat na slunci a jestli SPF opravdu chrání.
Ne že by v Praze sice bylo nějak krásně, ale už jsem ho párkrát vyzkoušela
a zatím jsem spokojená. Vybrala jsem si takový, který
má co nejvíce krýt. K mému překvapení na bb cream opravdu kryje,
řekla bych asi tak stejně jako průměrný makeup( který nemá být krycí)
Samozřejmě nezakryje vše, ale s použitím pudru si vede docela obstojně.
Největší jeho výhodou je určitě to, že pleť nezatěžuje tolik jako makeup
a působí přirozeně, což se na jaře a v létě hodí myslím nejvíc.
SPF je pro mě taky důležité a tento krém má dokonce přes 40.
Další věc, co mě překvapila je, že není tak světlý jak jsem čekala.
Ostín mi sedne perfetně. Sice jsem světlý typ, ale ne zase porcelánový
a navíc v nabídce jsou i tmavší odstíny. Já mám 20 ml (tady),
ale prodává se i v 50 ml balení, které vychází výhodněji a krém má navíc
pumpičku. Má také zabránit stárnutí pokožky a redukovat vrásky, ale tak
to zatím nemohu posoudit :D Ale tak hodí se to vědět do budoucna:D
Pokud hledáte krycí bb cream, tak tento určitě doporučuji, protože
se společně s pudrem vyrovná makeupu a přitom působí mnohem přirozeněji
a pleť působí nenalíčeně. Balení je opravdu hezké, což já vždycky ocením.
Sečteno a podtrženo pokud nepotřebujete výrazné krytí, bb cream je hlavně
na léto naprosto ideální, protože poskytuje denní krém, opalovací krém a makeup v jednom.
 Máte nějaké zkušenosti s tímto a nebo s jinými bb ?
A jak jste spokojené ?:)
Odkaz na Missha perfect cover : tady 
více produktů : tady





barva krému ( fotky nejsou nijak upravovány)

po lehkém rozmazání se naprosto sjednotil s barvou pokožky

15 komentářů:

  1. Mám úplně ten samý a miluju ho, rozhodně si ho koupím, až mi dojde :) Makeup nepoužívám, nepotřebuju ho, takže BBčko je ideální volbou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy přes zimu mám raději makeup, pokud ho ale nepotřebujes, tak ti závidím :D právě pro takové lidi je podle mě bb fakt super:) Já ho nejvíc využiju asi v létě:)

      Vymazat
  2. uvažovala som nad ním dlhšie, nebola som si istá odtieňom, ale ako vidím na ukážke môže byť. Článok mi pomohol veľmi !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda :) barvy bych se opravdu nebála, samotnou mě překvapila !:)

      Vymazat
  3. čítala som naň len samé dobre recenzie :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky chtěla bych se zeptat jak bys Misshu hodnotila v porovnání s make-upem MAC, který jsi měla na maturitním plese?? Který víc kryl a víc vydržel??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to určitě MAC kryl o mnoho víc. Ten makeup, který já používám je totiž vyloženě krycí. Tento bb cream je sice taky krycí a na bb cream poměrně hodně, ale oproti makeupu je to velký rozdíl. S výdrží jsou na tom tak podobně, ale MAC si dávám větší vrstvu a tím jak je hodně hutný a krycí, tak možná působí, že víc vydrží. :) pokud makeup potřebuješ, tak MAC je perfektní, ale bb cream je zase super pro lidi, co nepotřebují velké krytí, ale spíše sjednotit pleť a trochu krýt :)

      Vymazat
  5. Cháááá už se těším až mi příjde :) Děkuji za recenzi, díky tobě jsem si jej koupila! :):3

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super :) snad budeš taky spokojená !:)

      Vymazat
  6. jAK SE MI ZLEPŠÍ PLEŤ URČITĚ VYZKOUŠÍM :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho budu používat spíš v létě, přes zimu potřebuju taky větší krytí :D

      Vymazat
  7. Mama tento isty a som celkom spokojna, na jar/leto je to najlepsia volba :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chválím nehtíky, na první pohled zaujmou a vážně pěkně udělané!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem mu teď nevěrná s VIP Gold, ale ani jeden mi nepřipadá jako přešlap vedle. Jistota mezi korejskými BBčky:-)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.