úterý 26. března 2013

Designblok



Letošní jarní Designblok byl naprosto skvělý !
Měla jsem možnost si prohlídnout přehlídky Denisy Nové,
Kláry Nademlýnské, Hany Zárubové, Liběny Rochové a 
závěrečné Premier Gala. Ne všude jsem s sebou měla foťák, ale
pro více info sledujte můj instagram- aneta_z
Tady si můžete prohlédnout fotky z butiky Denisy Nové a ze závěrečného
Premier Gala, které se konalo v krásných prostorách Trojského zámečku.
Ještě jednou děkuji za možnost zúčastnit se jarního "fashion weeku" !
Jinak nově mě můžete najít na trendbooku a také 
se mě můžete ptát na ask.fm- tady
Krásný zbytek večera:)














Gabča slaví 19 ! :))

2 komentáře:

  1. zujímavé kúsky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páááání, to jsou umělecká dílka! Takovou přehlídku bych si určitě nenechala ujít!

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.