úterý 5. března 2013

Casio watch

Tyhle Casio hodinky jsem si už dlouho přála 
a díky eshopu www.hodinky-365.cz je nyní mám :)
Už jste je mohli vidět v outfitu a určitě ještě hodněkrát uvidíte,
okamžitě jsem si je totiž zamilovala a přemýšlím o zlatých.
Eshop můžu jedině doporučit, měla jsem je doma za dva dny,
což mi přijde super, nesnáším dlouhé čekání na vysněné balíčky.
Své zlaté DKNY nosím téměř pořád a tak jsem si přála 
nějaké stříbrné, které budu moct nosit k stříbrným detailům
a k Pandoře. Překvapilo mě, že jsou menší, než jsem čekala, což
můžete vidět na druhé fotce, rozhodně si ale nestěžuju, protože jsou
vážně roztomilé a hodí se mi k mnoho věcem. ( odkaz přímo tady)
 Taťka sice nemohl pochopit, že "tohle retro se tedˇnosí,"
ale znáte ty rodiče, nosí ! :D První týden, co jsem je měla, tak jsem omylem nastavila
budík na půl druhou ráno a nevěděla, co s tím, takže mě to pravidelně budilo :D
Ale nebojte, je to vážně jednoduché a zřejmě jsem jen byla líná si s tím pohrát:)
Co se hodinek celkově týče, já bez nich prostě nevyjdu
takže jsem za další opravdu ráda. Když je nemám cítím se nesvá
a vadí mi se dívat na mobil kvůli času. Máte to taky tak ?
A jaký typ hodinek máte nejradši vy ? 


10 komentářů:

  1. Mám úplně ty samé a zbožňuju je!

    OdpovědětVymazat
  2. Já se zase necítím s hodinkami, ale chtěla bych to změnit...
    Tyhle se mi líbily taky, ale potřebovala bych si je někde vyzkoušet, nejsem si jistá s tou velikostí... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikost je nastavitelna:) a zvladnes to i doma nastavit:) je to lehky!;) takze toho se urcite neboj!

      Vymazat
  3. máš veľmi peknú manikúru :D

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi sa mi tie hodinky páčia:)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.