středa 13. března 2013

Last days of winter


Zatímco vy ostatní jste si alespoň minulý týden užili sluníčka,
tak já proležela posledních deset dní s nemocí v posteli
a vrátila se akorát do sněhu a zimy. Tomu se říká pech.
Co si budeme povídat, uže se hrozně moc těším na jaro.
Nemůžu se dočkat sukní, šatů a jarních bot.
Outfity složené ze slimek, svetrů a čepicí mě už sice
nijak nebaví, ale nerada bych onemocněla znova, takže si teď dávám
velký pozor na to, co nosím. A také si každý den nosím KeepCup na čaj.
Alespoň barva nehtů mi zvedá náladu a přibližuje teplé dny.
Proč se na jaro nejvíc těšíte vy ?








Lindex jumper
M&S faux fur
Mango boots
zoot.cz hat
Longchamp bag
Aldo necklace
C&A circle scarf ( 75 kč :D)
keepcup from littlegreen.cz


18 komentářů:

  1. Dneska mi přišla výhra z tvé giveaway. :) Mám ohromnou radost. Děkuji za náušničky a lak navíc..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rada!:)) to byla malickost:) bohuzel jsem to vubec nestihala, tak hlavne ze uz to doslo a libi se ti to:)

      Vymazat
  2. máme stejnou kabelku :-))
    moc ti to sluší, líbí se mi ty nehty, ty jsou fakt už takový jarní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a je super, viď ?:) Mám ji hrozně ráda:) Děkuju, chtěla jsem teď nějaké barevnější i když francouzská manikura je pro mě pořád úplně top:)

      Vymazat
  3. Odkud máš kalhooty? :))

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný lak!!! Taký chcem už dlho :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý outfit. Já se těším na jaro ze stejného důvodu. Kvůli tomu, že zimní bundy zmizí daleko ve skříni. Hlavně, po jaru je prostě léto! :D :)) V.

    OdpovědětVymazat
  6. jé, ty jseš roztomilá :) moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný svetřík a lak na nehty! Fajn, že jsi zdravá, jsem si říkala, co s Tebou je...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už budu přispívat mnohem víc !:) Hlavně už se těším an jarní outfity:)

      Vymazat
  8. ahoj, ty nehty jsou super, to je shellac?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ne, jsou to gelové nehty. Pod tím pojmem si každý představí nevkusné dlouhé nehty, ale nemusí to tak být. Mám je hlavně kvůli tomu, že mé přírodní nehty se hodně lámou a mají ošklivý tvar. Nemám tam ale nalepený žádný nehet, jsou to mé nehty pouze pilníkem vytvarované a také krátké, protože dlouhé bych nechtěla. Pak se ně už jen dá ten gel a jdou pod lampu. Ale shellac je prý taky dobrý, co jsem slyšela. Bude to vypadat asi podobně:) Mně ale ten gel nehty zpevní a nedovolí jim se odlomit. :)

      Vymazat
    2. díky za info :) já osobně jsem si nikdy gelové nehty nenechala udělat, protože jak říkáš, představuji si pod tím stříbrné palmičky nebo podobné šílenosti, ale tohle se mi hodně, hodně líbí, budu si je muset taky nechat udělat, protože ačkoli se mi ty moje netřepí a tvar mají také docela ucházející, jsem lenoch na nějaké častější (od)lakování :)

      Vymazat
    3. to je na tom další plus :) Já jsem byla vždycky líná s nima cokoli dělat a ani se je neumím pořádně nalakovat :D takže pro mě ideální řešení:)

      Vymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.