sobota 16. března 2013

new in

Zara, Topshop


V zimních slevách jsem se snažila najít hlavně jarní kousky,
protože i když jsem je nějakou dobu nemohla nosit,
tak se to opravdu vyplatí. Teď se jen nemůžu dočkat až konečně
všechno vytáhnu ! Celkově se mnohem radši oblékám letně než zimně
a také mi upřímně dochází fantazie a inspirace. Pokud nechci
nastydnout a běhám přitom celý den po městě, tak je opravdu těžké
se oblékat nápaditě. Já osobně nemám moc ráda kalhoty a džíny
a proto mi naprosto nevyhovuje to, že je v zimě nosit prostě musím, abych neumrzla. Mnohem lépe se cítím v sukních a šatech, ale tuhle zimu
jsem na silonky už často prostě rezignovala kvůli počasí.
 Proto už se nemůžu dočkat jara a jarních outfitů, které vymýšlím mnohem radši a cítím se v nich lépe. Například lodičky s kovovou špičkou
jsem si plánovala pořídit už delší dobu, ale nechtělo se mi do nich investovat,
protože si nejsem jistá jak často je využiji. V Lindexu jsem je nakonec koupila
za 250 Kč. Na většinu věcí jsem měla opravdu štěstí a sehnala
je za zlomek původní ceny. A slevy přitom ještě nekončí !
V Lindexu teď probíhá akce 1+1 na zlevněné zboží. Vybrali jste něco ? :)



Lindex, Topshop

Topshop, Forever 21, acupofstyle (votočvohoz)

Zara - stejnou mám už v černé a je super, takže  když ji slečna na Votočvohoz
prodávala za asi 150 kč, tak jsem neodolala

Pull&Bear

New Yorker, Lindex svetry

Mango biker jacket

Zara, Mango

Topshop 

16 komentářů:

  1. pááni, nádherné kousky!!! :-) těším se na outfity! už aby bylo teplo :-)
    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. milujem jar a leto, toľko rôznych outfitov a kreácií :D môžme sledovať a tvoriť

    OdpovědětVymazat
  3. Nakoupila jsi opravdu skvěle :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvele nakupy, hlavne tie farebne svetriky z Lindexu. Tiez sa snazim v zlavach brat hlavne veci, ktore sa mi hodia na nadchadzajucu sezonu.
    Akurat som minuly rok vyrazila za ten kabat a biker jacket z Manga "plnu palku" a teraz mali ten kabat za necelych 15€, ale co uz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, teď jsem opravdu ráda, že za to nemusím dávat tolik peněz. Ale biker jacket jsem taky kupovala za plnou palku ! A teď si říkám, že jsem udělala dobře, protože u nás se do slev ani nedostal (jak se rychle vyprodal) a stejně byl na křivák poměrně levný :)

      Vymazat
  5. všetky veci sú nádherné :)
    hlavne sukne.

    OdpovědětVymazat
  6. wow toľko nových vecí ,, a všetky sú maximálne pekné *.*

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno je nádherné! Nejvíc se mi ale líbí boty z lindexu a topshopu, přesně takové chci taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty z Lindexu bys tam ještě ve slevě mohla najít ! :) Ty Topshop jsou taky ze slev, ale brala jsem si úplně poslední :/

      Vymazat
  8. Super úlovky já letos moc slevy neobíhala mám skříň plnou věcí, ale spíše sem zlenivěla a radši nakupuju na netu. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, tak tys to vzala hodně útokem. Skvělé jarní kousky. Na lodičky z lindexu jsem také měla zálusk, ale bohužel neměli velikost. Škoda. V.

    OdpovědětVymazat
  10. ty topshopácký botky žeru, v Anglii byly o mnoho levnější, ale bohužel jsem je neměla už kam zabalit :)

    OdpovědětVymazat
  11. juu ty první balerínky z topshopu jsou boží! :) jsem tvůj nový odběratel na gfc ;) já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like třeba na facebooku, udělalo by mi to obrovskou radost ;) díky a měj se krásně!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.