neděle 17. března 2013

Coat and heels



Konečně bylo o víkendu trochu tepleji
a tak jsem mohla vytáhnout nové jarní věci.
Fotil mě tentokrát mladší brácha, který mě dřív fotil 
při úplných začátcích blogování. Docela se zlepšil,
takže ho teď budu asi časteji využívat :D
Kombinace kabátu a lodiček mi přijde dokonalá,
bohužel ale ne moc praktická, protože kdybych v tom měla 
být venku delší dobu, asi bych umrzla. Proto takové kombinace
bohužel nosím jen tehdy, pokud nemám v plánu žádné
zařizování ve městě a pobíhání venku. 
Jaké nenositelné kombinace se líbí vám ?











Mango coat
Lindex heels
Lindex jumper
Vero Moda pants
Six sunglasses
H&M clutch, earrings




24 komentářů:

  1. Máš boží psaníčko a boty :))

    OdpovědětVymazat
  2. Boty jsem chtěla koupit mamce , ale zdály se jí hodně tvrdé a to by asi moc na chození nebylo ... :)
    Ale sluší ti !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je pravda, že jsou tvrdší a určitě mám pohodlnější podpatky, takže tyhle budu brát pokud nebudu zrovna nikde muset moc chodit :D

      Vymazat
  3. Naprosto boží! Ale je pravda, že dneska to na ty lodičky ještě holt úplně nebylo no..já měla koženou bundu a vyčítala jsem si to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebylo no :/ :D Já v tom naštěstí byla jen chvíli včera..ale už se nemůžu dočkat jarních outfitů:) Mám plno inspirace na jaro, ale ty zimní outfity už mi nějak nejdou po půl roce zimy :( :D

      Vymazat
  4. moc hezké! kombo psaníčko a boty je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý outfit, len brata využi častejšie :))) hah, ja na to nikoho takého nemám a okrem toho ani nemám také dobré miesto na fotenie.. a štve ma to.. a vyzeráš krásne aj v tých lodičkách. Ja mám jedny topánky wedges, tmavo zelené, milujem ich ale mla som ich len párkrát lebo chodím do školy na aute a nedá sa v tom šoférovať a teraz v zime sa mi ráno nechce prezúvať v aute vždy, no a väčšinou aj nestíham do školy :D tak zaparkujem, vybehnem a ledva stíham. Ako vždy.. :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme přesně stejné problémy :) Většinou mě kamarádky nebo přítel fotí v centru, ale samozřejmě po nich nechci aby půl hodiny hledali pěkné místo a tak bohužel fotky nejsou dokonalé. Místo je podle mě nejdůležitější. Tohle je v okolí mého bydliště a asi se tu budu fotit častěji :D S podpatky jsem na tom stejně ! jezdím každý den autem a teď v zimě řídit v podpatkách není zrovna nejlepší. Už jsem tak párkrát řídila, ale většinou si vezmu na řízení jiné boty nebo se na to vyprdnu, protože jsem klasicky líná :D A tak kvůli autu kolikrát nemám ty boty, které bych k outfitu chtěla :D

      Vymazat
  6. Tyhle lodičky jsou skvělé a psaníčko k nim nemá chybu. Brácha je dobrý fotograf :) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak to mu vyřídím :D Já jsem ho totiž nutila mě fotit tak dlouho, dokud jsem nebyla spokojená :D

      Vymazat
  7. ked máš rozpustené vlasy si krásna :))

    OdpovědětVymazat
  8. jak ladí psaníčko s botama, ach, to je dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná barva kalhot a originální psaníčko! ;)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jeden z Tvých nejlepších outfitů !!

    OdpovědětVymazat
  11. Krasny outfit a mas nadherne vlasy :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.