čtvrtek 18. dubna 2013

18/4


Outfit ještě z minulého týdne, než začalo být tak
teplo. Já osobně si počasí maximálně užívám,
vážně mi to sluníčko chybělo.
Bohužel už 3. května mi ale začínají maturity,
takže se blogu nestíhám tolik věnovat,
ale poté se doufám vrátím v plné síle:D
Držte mi palce :)















Lindex sweater
Romwe.com skirt
Mango coat
Zara bag
Asos sneakers



9 komentářů:

  1. Držím ti palce, ty mi taky drž, já už 2. píšu matiku :D
    Nádherná sukénka, jen bych vyměnila boty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím :) Také si k tomu umím představit hezčí, ale ten den jsem potřebovala hlavně pohodlné.

      Vymazat
  2. Ten kabát jsem si koupila taky, ale když jsem nechala nákupní tašky v autě, vykradli mi auto :-(( Ten kabát ale nemůžu už sehnat, je krásný a dá se kombinovat snad se vším! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee to je škoda :( ten už asi neseženeš no, ale jsou zase jiné krásné :)

      Vymazat
  3. Ta sukýnka je vážně úžasná, dokonce i ty boty se mi k tomu líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. držím palce!!! sluší Ti to ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. červená je prostě super! já jsem jí na sobě neměla strašně dlouho, nevim proč!

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.