sobota 20. dubna 2013

A blogger saved my life


S příchodem jara jsem konečně mohla
vytáhnout svoje oblíbené kousky
jako je například tahle bundička a boty.
Už bylo načase po půl roce zimy !










Mango t-shirt
Zara shorts
Zara jacket
Vero Moda bag
Lindex necklace
Aldo boots

21 komentářů:

  1. Kočka ako vždy! A veľmi sa mi páčia boty! :)

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. To máš pravdu, ž bolo na čase po pol roku zimy.. liezla mi už hore krkom a keď teraz vidím krásne slniečko, tak mám až lepšiu náladu :) A pekný outfit samozrejme :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ty botky jsou vážně skvělý! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. moc Ti to sluší! máš moc hezké vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. to tričko mám taky, je super! :-)
    A moc ti to sluší, máš nádherný vlasy! :-)

    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně někdo, kdo nešetří úsměvem! Líbí se mi kraťasy, moc ti padnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee děkuju, já se ráda usmívám do fotek, jinak vypadám divně mi totiž přijde :D

      Vymazat
  7. super boty! ja som mala podobné ale modré v piatok, ale už mi v nich bolo nepríjemne teplo.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano už je docela teplo na ně :/ nadruhou stranu já se nejvíc těším na kombinace šortky/ sukně a kotníčkové boty!

      Vymazat
  8. veľmi pekné a musím povedať že bez tej bundičky sa mi to oveľa viac páči :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný botky, šortky a ten náhrdelník!Sluší celkově. Moc pěkné fotky:)
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/ P.H.

    OdpovědětVymazat
  10. k tým kraťasom by sa hodil aj kabátik rovnakého materiálu a farby:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Super outfit! Páčia sa mi doplnky ;)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Pristane Ti to. Tie topanky a sortky su naj :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.